25. november 2020: Kommunikation og online-marketing Træf

Søger du inspiration til at udvikle din virksomhed via endnu bedre online kommunikation og marketing? Så er Kommunikation og online-marketingtræffet noget for dig!

 

20200924 Online

Vi samler erhvervslivet til Kommunikations- og online-marketing træf i Viborg, hvor vi har sammensat et program, der vil inspirere og udfordre dig til at tage næste skridt i udviklingen af din virksomheds online tilstedeværelse.

Kravene til virksomhederne og deres online tilstedeværelse bliver konstant større. Både indenfor markedsføring, ledelseskommunikation og HR! Og det er nødvendigt at have styr på din virksomheds online tilstedeværelse, hvis du vil undgå at blive overhalet indenom af andre virksomheder, der er endnu dygtigere til at gøre brug af internettets muligheder.

 

Program

08.10: Registrering & morgenkaffe

08.30: Velkommen

08.35: Erfaringsdeling i plenum
Erhvervskonsulent Merethe Wrang, VIBORGegnens Erhvervsråd

09.05: Hvordan kan dine ledere og medarbejdere være din virksomheds ambassadører på de sociale medier?
Rådgiver og coacher i Employee Advocacy Anne Frost, annefrost.com

Anne træner ledere i at stille sig ud foran logoet og rådgiver organisationer i Employee Advocacy

Hvad er Employee Advocacy og hvad er det bestemt ikke? Det er ret nyt, men er det bare buzz eller er der bund i begrebet?
Hvad har Employee Advocacy med ledelse, fastholdelse, videndeling eller trivsel at gøre?
Og hvordan kommer man overhovedet i gang?

Vi skal omkring både muligheder og udfordringer ved at have medarbejdere som aktive ambassadører.

09.50: Digital ledelseskultur

Head of digital projects Dennis Wollbrink, Lifestyle & Design Cluster  

Digital Ledelseskultur giver virksomheder kompetencer til at omsætte digitale ideer og ambitioner til virkelighed. Projektet har til formål at styrke virksomheders digitale transformeringsproces gennem nye kompetencer. Med afsæt på ledelsesniveau er udgangspunktet at kompetenceløfte virksomheders strategiske tilgang til det digitale

10.10: Pause

10.30: E-mail marketing – Det er billigt at gøre det - Strategi, taktik og payoff
Online Marketing Chef & Partner Ib Potter, Co3

Som oplægsholder udfordrer, provokerer og inspirerer Ib Potter virksomheder til at gøre mere ved deres markedsføring på internettet. Der ligger rigtigt mange muligheder for at synliggøre sig selv og virksomheden online.

En e-mail har en ROI (return on investment) på faktor 40. Det kan ingen andre marketingkanaler slå. Hverken on- eller offline. Heller ikke de sociale medier.

For få kroner om måneden kan du sende mange mails. Det giver mening for den lille iværksætter. Men det giver mindst lige så meget mening for den store virksomhed, der vil markedsføre sig på et mindre budget med maksimalt udbytte. Men du skal naturligvis have en god e-mail strategi og struktur på måden du arbejder på!

11.20: Salg- og onlinemarketing i HD2412

E-commerce Manager Julie Faurholt Hagel , HD2412
HD 2412 – en del af HedeDanmark - er leverandøraf alt udstyr til brug i skoven, til produktion af juletræer og pyntegrønt, til planteskole og anlægsgartneri

11.40-11.50: Tak for i dag

Hvad kan du forvente at få med hjem?

Inspiration, tips & tricks indenfor online kommunikation og marketing samt kontakt til erhvervsfolk, der har fokus indenfor området.

Online-træffet henvender sig til:

Ejere, ledere, beslutningstagere og medarbejdere med fokus på forretningsudvikling, online kommunikation og markedsføring samt HR.

Sted: Multisalen på Viborg Rådhus, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage for medlemmer af VIBORGegnens Erhvervsråd og personer tilknyttet virksomheder i Viborg Kommune

Tilmeld dig her - tilmeldingsfrist er d. 19. november.

Bemærk:
Vi sidder på faste pladser med samme retning mod indlægsholderne. Der vil være krav om mundbind, når man kortvarigt forlader sin plads. I øvrigt henvises til retningslinjerne for afholdelse af konferencer med op til 500 deltagere.


Der opkræves et NO SHOW gebyr på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud i rimelig tid.
Der kan blive lagt fotos fra arrangementet på vores Facebook- eller Linkedin-side.

Arrangører: Viborg Kommune og VIBORGegnens Erhvervsråd

     

 

Fotos fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - blandt andet vores LinkedIn-profil, som du kan se herDeltagerliste bliver gemt i vores database til intern statistik.

Se hvordan vi beskytter dine data her

Deltagelse er gratis - Tilmelding nødvendig senest 19. november

Tilmeld dig her