Alle kan få noget ud af at samarbejde med en studerende!

Det er måske en påstand, du tænker ikke passer på dig og din virksomhed, men det gør den!

Vær med når vi forud generalforsamlingen inviterer alle virksomheder i Viborg kommune til en introduktion til Business Viborgs planer om tættere relation mellem erhvervsliv og uddannelser.

Tid: Mandag d. 18. marts 2024 kl. 16.00 - 20.30 (generalforsamlingen starter kl. 17.30)

Sted: Golf Salonen, Hans Tausens Allé 2, 8800 Viborg

Alle kan få noget ud af at samarbejde med en studerende

Dagens program

Alle kan få noget ud af at samarbejde med en studerende!

  • Kl. 15.30 Tjek ind, udlevering af navneskilte, mv.
  • Kl. 16.00 Velkomst og introduktion til Business Viborgs planer om tættere relation mellem erhvervsliv og uddannelser
  • Kl. 16.10 Ambitioner og muligheder med partnerskabet
  • Kl. 16.20 Præsentation af og debat med 4 uddannelser og 4 virksomheder, der sætter ord på betydningen af kommende partnerskaber for at kunne tiltrække og fastholde fremtidens arbejdskraft. Følgende uddannelser er med i debatten:
    • - Visuel Markedsføringsøkonom v/ Erhvervsakademi Dania
    • - Softwareingeniør v/ VIA University College
    • - Maskinmesteruddannelse v/ Maskinmesterskolen i Viborg
    • - Industritekniker v/ Mercantec

Tanken er partnerskabstanken skal udbredes til alle relevante uddannelser i Viborg Kommune, men de 4 nævnte bliver de første til at starte op.

  • Kl. 16.50 Debat ved bordene om partnerskabs-konceptet og de fordele der kan opnås for erhvervslivet, og samtidig giver uddannelserne et bedre rekrutteringsgrundlag fremover.
  • Kl. 17.20 Afrunding og præsentation af de næste skridt

Vi glæder os til en god og konstruktiv drøftelse.

Bemærk: Du kan vælge at deltage i drøftelserne om samarbejde mellem erhvervsliv og uddannelser alene - eller også at deltage i generalforsamlingen. Tilmelding sker nederst på siden.


Kl. 17.30 - Ordinær generalforsamling Business Viborg

Dagsorden iht. vedtægter

  1. Valg af dirigent.
  2. Bestyrelsen aflægger beretning og gennemgår den overordnede aktivitets- og handlingsplan for det kommende år
  3. Gennemgang og godkendelse af revideret regnskab.
  4. Gennemgang og godkendelse af budget med forslag til kontingent og bestyrelseshonorar.
  5. Valg af formand.
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
  7. Valg af revisor.
  8. Indkomne forslag.
  9. Eventuelt.

Kandidater og forslag
Kandidater, der ønsker at opstille som formand for - eller til bestyrelsen i Business Viborg samt forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være indleveret skriftlig til Foreningen senest 14 dage før generalforsamlingens afholdelse. Vedtægter Business Viborg

Kl. 18.30 Spisning

Menu

  • Røget Laksecanneloni m/rejerilette - radiser & dildolie
  • Oksefilet m/ årstidens grøntsager, pommes fondant & pebersauce
  • Vin, øl og vand

Har du brug for yderligere information om menuen, send da en mail til Inge Heissel Lindal på inli@buvi.dk

Sådan deltager du, og hvad koster det?
Deltagelse i Introduktion til planer om tættere relation mellem erhvervsliv og uddannelser + generalforsamling er gratis for alle.

Pris for deltagelse i spisning inkl. drikkevarer er gratis for 1 person (stemmeberettiget) fra hver virksomhed.
Pris for øvrige der deltager i spisning er 380 kr. ekskl. moms.

For at forhindre madspild og unødig omkostning vil vi sende en no-show faktura på 380,- kr., hvis tilmeldte bliver forhindret og ikke melder afbud senest torsdag d. 14. marts.

Tilmelding er nødvendig senest 12. marts, og sker her:

Tilmeld dig her


Fotos
 fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - 
blandt andet vores LinkedIn-profil, som du kan se herDeltagerliste bliver gemt i vores database til intern statistik.

Se hvordan vi beskytter dine data her